Solutii complete retail, Business Intelligence, software ERP program software ERP, solutii retail   Spectrum a implinit 15 ani de activitate Romana English
Asistenta Suport Licentiere
Suport

Suport Spectrum Software Solutions

Clienti cu contract

Clienti cu contract de asistenta


Peste 80% din clienti beneficiaza de contract!

Daca optati pentru un contract de asistenta tehnica, puteti beneficia de urmatoarele avantaje: upgrade inclus pentru toate aplicatiile Spectrum, discount de 17% la costurile de deplasare, diminuarea cu 20% a costului interventiilor.

Pentru a obtine un contract de asistenta tehnica sunati la:
0268 323 400 sau 0723 556 783.
Avantaje:
  • Incheierea unui contract de asistenta tehnica intre beneficiar (client) si executant (firma Spectrum) presupune un grad mai ridicat al responsabilizarii, de ambele parti;

  • Contractul de asistenta tehnica confera intaietate si promptitudine in raspuns clientilor ce au incheiat un contract de asistenta tehnica in raport cu cei care nu beneficiaza de acest tip de contract;

  • Timpul de raspuns in cazul unei interventii, este diminuat pentru clientii cu contract, fiind de maxim 4 ore lucratoare de la sesizare pentru situatii majore, sau de pana la 16 ore lucratoare in situatii mai putin grave, spre deosebire de situatia clientilor fara contract care premergator interventiei, trebuie sa confirme valoarea platii estimate ca fiind contravaloarea interventiei, si ulterior, in functie de disponibilitatea personalului se va interveni;

  • Actualizarea modulelor de software pentru clientii cu contract, este inclusa in pretul abonamentului lunar, spre deosebire de clientii fara contract, care beneficiaza de actualizari contracost (1.25% din valoarea licentelor * numarul de luni in care nu s-au actualizat modulele);

  • Costul deplasarii la client in caz de interventie, pentru clientii cu contract, este cu 17% mai mic fata de cel pentru clientii fara contract

  • Suportul remote este inclus in pret pentru clientii cu contract de asistenta tehnica si contracost pentru clientii care nu au contract de asistenta tehnica.

  • Costul per ora de interventie, in cazul clientilor ce beneficiaza de contract, este diminuat cu 20 % in raport cu tariful clientilor fara contract de asistenta tehnica.

 Suport


Avantaje Client cu contract
de asistenta tehnica
Client fara contract
de asistenta tehnica
Timp de
interventie
Conform contractului de asistenta tehnica Prin comanda si dupa efectuarea platii
Prioritate Conform contractului de asistenta tehnica In limita timpului disponibil, dupa solutionarea problemelor aparute la clientii cu contract de asistenta
Upgrade inclus -
Cost deplasare -17% -
Cost per ora de interventie -20% -
Clienti fara contract

Clienti fara contract de asistenta


1. Formular de comanda prin e-mail

Fiecarei comenzi ii este alocat un numar, care va fi generat automat si care trebuie retinut pentru referintele ulterioare.

Pentru o interventie cat mai eficienta, este necesara furnizarea detaliata a problemei, cat si datele de conectare.

Nume *
Firma/PF *
Adresa *
Telefon *
Email
Mesaj *
cat mai detaliat si cu date de conectare
Validare *
Biliard Shop


Completarea campurilor marcate cu * este obligatorie.


2. Comanda pe fax

Pentru acordarea de suport tehnic, in cazul in care nu s-a incheiat un contract de asistenta tehnica, trebuie facuta o comanda pe fax, care sa fie semnata si stampilata.

Comanda respectiva va cuprinde descrierea problemei, mentionandu-se cat mai multe detalii care sa faciliteze interventia executantului. Este necesara de asemenea, si furnizarea datelor de conectare.

Descarca formular de comanda Descarca formular de comanda

Fax 0268 323 400


Atentie! Pentru orice alte probleme legate de suport tehnic va rugam sa trimiteti mail la adresa

Copyright 2010 Spectrum Ltd Brasov. Toate drepturile rezervate. Oracle Gold Partner