Business Intelligence - Analiza de promotii Romana English
Asistenta   Suport   Licentiere

Business Intelligence - Analiza de promotii

05.08.2011

Business Intelligence - Analiza de promotii

Este o promotie eficienta?
Spectrum Business Intelligence are raspunsul la aceasta intrebare!

In vremuri de criza economica si nu numai, pentru a putea fi competitivi pe piata, trebuie sa atragem clientii in magazinele noastre.

Una dintre cele mai folosite modalitati de "cucerire" a clientilor, este stabilirea de preturi promotionale la anumite produse.

Se pune intrebarea daca este sau nu eficienta aceasta modalitate. Pentru care produse nu a fost eficienta promotia? Am avut stocuri suficiente in magazine pe perioda promotiei? S-a marit numarul de clienti?

Acesta ar fi un set de intrebari la care Spectrum Business Intelligence va ajuta sa gasiti raspunsuri.

Este foarte important sa stim care este impactul unei promotii inainte ca aceasta sa se fi finalizat, si astfel de a putea interveni si ajusta situatia in timp real, daca este necesar.

In acest context, Analiza de Promotii oferita de Spectrum Business Intelligence, vine in ajutorul dumneavoastra cu o estimare a vanzarilor si cu trendul pe care il urmeaza promotia inca din prima zi de promotie.
Fidelizarea clientilor prin intermediul voucherelor
Copyright 2010 Spectrum Ltd Brasov. Toate drepturile rezervate. Oracle Gold Partner